Pick’n Dazzle, gift box si primul beauty box

Pick’n Dazzle este chiar o opera pentru mine! Deocamdata sunt la prima reprezentatie si tocmai am savurat uvertura si actul I.

Dar sa o iau pe indelete.

Mi-am luat un ceai de macese cu diverse alte chestii minuntate – la ora asta cafeaua nu e tocmai potrivita – si …

Uvertura

Intr-o seara, prin preajma Craciunului, navigam eu pe internet si ajung la un post al Catalinei Grama – Jojo, da – despre lista de Craciun si surprize. Unde e cu surprize, sunt prezenta! Povestea era despre un nou concept: We pick, you dazzle!

Dupa o documentare atenta imi zic in sinea mea de Capricorn incapatanat si usor carcotas: “eee, cum adica, eu imi completez profilul, si cineva sta si citeste si imi trimite mie fix ce-mi trebuie? Ha! Nu cred!” Dar cum imi plac surprizele, ma incriu in concurs. Recunosc, si pentru ca speram sa castig sa vad si eu minunea! Constiincioasa imi completez profilul pe site si astept! Intre timp mai intram pe site, mai citeam una, alta – caci ai si de citit pe site, nu numai shopping. Si … surprise, primesc un mail chiar inainte de Craciun cum ca am castigat un pachet Pick’n Dazzle si il voi primi in cateva zile! Deci minunea se intamplase, cineva acolo sus tinea mortis sa imi demonstreze ceva! Si primesc pachetul. Imi frecam manutele… Ia sa vedem noi ce e in cutiuta!

Speachless e putin spus! Cineva chiar a citit profilul meu beauty – culori preferate, stil, ten, forma fetei, par, ce probleme as vrea sa rezolv, etc, etc, etc, Cutia arata cam asa

Pick N Dazze, beauty box

In ea exact produse potrivite tenului meu, in culori pe care eu le ador – am primit, printre altele, un blush, normal, ca doar scrisesem pe profil ca ador produsele de make-up – si doua mostre ale unor produse ce mi s-ar putea potrivi.  Deci 1-0 Pick’n Dazzle 🙂

Zic ” hmm a fost concurs, promovat de o persoana publica, normal ca au respectat conceptul. Dar ia sa vedem noi cum e cu muritorul de rand, Lili!” …

Actul I

Intre timp am mai citit  si pe cele doua blog-uri  in care am mare incredere beautybyjules.ro si beautybarometer.com povesti frumoase despre Pick’n Dazzle si … am facut comada pe 6 luni, am optat pentru Sleek Picks,  mi s-a prezentat planul de plata, am platit pentru prima luna, instantat am primit mail ca mi se proceseaza comanda, apoi ca a fost trimisa si in 2 zile am primit-o pe ea, CUTIA! Care este aceasta

Pick N Dazzle, beauty box

Nu numai ca in ea se afla fix ce imi trebuie dar e si in acord cu prima cutie, care a fost un premiu! Un singur exemplu: In prima cutiuta uverturii am avut un blush Teeez. In cutiuta  actului I am primit o oja Teeez fix in culoarea blush-ului! Produsele nu se repeta ci se completeaza. WOW!!!

Conceptul Pick’n Dazzle este asa: iti faci cont pe site, completezi un profil de beauty, si alegi din cele trei pachete: Sleek (Essential), Dazzling (Glossy) and Premium (Luxury)Picks. Poti opta pentru un pachet pe o luna, 3 sau 6. Primesti in fiecare luna cate o cutie cu produse. In cutie gasesti 4 produse full size si 2 mostre.  De fiecare alte produse care sa iti completeaze kit-ul de ingrijire.

Ce sa zic, astept actul II cu mare nerabdare. Va voi tine la current.

Cineva acolo chiar se uita pe profilul tau, se uita pe istoricul tau, vede ce ai primit si ti le armonizeaza perfect! Mi se pare genial!

Si inca ceva, daca nu iti place sau nu ti se potriveste ce primesti  returnezi in 14 zile siiti primesti banii inapoi! Asta da garantie pe satisfactie!

Intrati acolo pe http://www.pickndazzle.com/ si veti vedea mul mai multe!

Aveti curaj sa va lasati pe mana unor profesionisti?

2 gânduri despre „Pick’n Dazzle, gift box si primul beauty box

Lasă un răspuns

