Artistry, trupa vesela

Am facut o promisiune si … trebuie sa ma tin de ea.

Astazi povestea “trupei vesele” . O poveste care a inceput la cursul Ginei despre make-up. Nu cred ca se putea o alaturare mai variata decat cea care s-a strans in grupa noastra. Dar legatura s-a produs atat de strans si de natural inca din prima ora  incat la sfarsitul primei zile aveam senzatia ca ne stim dinotdeauna. 

Am continuat sa comunicam, sa impartim pareri , sa ne trimitem carti sau articole despre make-up si mai apoi sa fim modele una pentru cealalta ca sa ne construim portofoliul. Fara sa ne treaca vreo clipa prin minte ca putem fi in vreo concurenta! Asta mi s-a parut absolut senzational.

La evenimentul ARTISTRY despre care v-am povestit, am stat impreuna – normal– am mai adaugat membrii veseliei noastre si  duminica a fost minunata. Ca de altfel toate momentele in care ne intalnim.

Cu o cafea in trei culori sau un latte cu scortisoara am reusit sa urmarim prezentarile si lectia de machiaj a Danei  sa facem si comentarii, sa mai schimbam pareri despre ce am descoperit in materie de machiaj sau intretinere a tenului sau in ce faza ne aflam cu portofoliile pentru examen si sa  ne promitem ca ne vom  vedea mai des in aceeasi formula.

Ana Maria, Simonette, Mihaela si Jojo – intr-o fotografie realizata de Iulia Toma/Ionescu

HAPPY TEAM

Dupa mine asta inseamna sa fii frumos atat pe dinafara cat si pe dinauntru!

Ati avut vreodata senzatia, intalnind pentru prima data o persoana, ca o stiti dintotdeauna?

 

 

Lasă un răspuns

